Måndag


I dag e det måndag å ja e hemma å e sjuk =(
Dricker massa blåbärs soppa som min goa kusin sandra (sofiasandrajohansson.blogg.se) vart å köpt åt mig..TACK skulle ja göra utan dig hehe


haha  e så seg vett i fan va ja ska skriva om här egentligen hur kul e det å tjöta  om va man gjort en hel dag!

I går så va ja å sandra på dop i alla fall lilla Fanny skulle döpas så söööt e hon hihi


Sen visste vi inte va vi skulle hitta på så vi drog te Trolhättan


Näe fan har inget  kul å skriva .. händer inte så mkt sköj i mitt liv just nu...känner mig bara allmänt tråkig för tillfället! 

e helt slut så ska sova en stund

Have a nice life!                                                          Anna



Kommentarer
Postat av: Sandra...

hehe =) hoppas du sussar sött

2009-03-16 @ 13:39:36
URL: http://sofiasandrajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0